Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Ακου τι μου είπε η γκομενά μου... συγνώμη ο δεσμός μου

Ο δεσμός μου, (ο παράνομος), η Ειρήνη - Άννα (Ειρηάννα), είναι από την Καραϊβική (Barbados)και ασχολείται ενεργά με τη μουσική, (Έτσι μου λέει τουλάχιστον). Μιλάγαμε στο skype πριν έναμιση μήνα περίπου και μου είπε ότι το χει παράπονο που δεν ξέρω κανένα τραγούδι της και ότι γι αυτό το λόγο είπε στον συνθέτη που συνεργάζεται,(έχουν καλή σχέση, όπως Βανδή - Φοίβος), να γράψει ένα τραγούδι που να σχετίζεται με την Ελλάδα για να έρθουμε πιο κοντά, επειδή την έχω στο φτύσιμο και ασχολούμαι με την μόνιμη σχέση μου την Marion Cotillard του Γιάννη του Cotillard την κόρη.

Και βρήκε αυτός ο μπαγάσας*, ένα κομμάτι του συγκροτήματος 4 επίπεδα της ύπαρξης, το "Κάποια μέρα στην Αθήνα" και έκανε πάνω του αυτό που είχε ορίσει τέλεια η Ελένη Λουκά στους δύο ξένους, (2:26, στο ακόλουθο video):



Ο δίσκος που περιλαμβάνεται το τραγούδι είναι κλασικός και συλλεκτικός (έχει εξαντληθεί 3 φορές) και μετά την φετινή επιτυχία επανακυκλοφόρησε. Απ' ότι έχω διαβάσει στις ΗΠΑ θεωρείται must που λέει και ο Χριστόφορος. Προχωρημένο ροκ για την Ελλάδα και όχι μόνο, που έχει πατήσει και σε δημοτικούς ήχους, όπως και άλλα συγκροτήματα της εποχής (socrates, vavoura band).

http://www.the4levelsofexistence.com/

*(που μεταξύ μας είναι και σάβρας, έχει παντρευτεί μια μαυρούλα που ήρθε προχτές στο Ελλάντα)

Κάποια μέρα στην Αθήνα



Ο παράνομος δεσμός μου:




Του Γιάννη του Cotillard η κόρη(μόνιμος δεσμός):



ΥΓ. 1
Ευχαριστώ το Ριανάκι (Δόγκανος) για την προσπάθεια...
ΥΓ. 2
Μαριονάκι όπως είπε ο Christophe ο αυθεντικός, όχι ο δυο μέρες μόνο:
Oh mon amour:
Je ne te quitterai plus jamais
Je vois des soleils dans tes yeux
ΥΓ.3 Προς πεθερό:
"Monsieur Jean Claude n'inquiètes pas je vais faire votre fille une reine"
Πεθεράρα μου, Θα την κάνω βασίλισσα (Μπεϊζάνης)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Den xero ti les alla to diskaki mporeis na to vreis kai eukola kai se kali timi..eidika tora pou epeses stin "preza" tou vinilioy kati tha ginei!!!
Say hallo to Dr!!!

Δημοσίευση σχολίου