Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Gagarin 14-5-2010



Αναλυτικά σχόλια και φωτορεπορτάζ από τον bosco

Η εικόνα είναι ενδεικτική: ένα ολόκληρο Gagarin, περισσότερα από 600 άτομα δηλαδή, που μαθαίνουν Όλη την Αλήθεια για τα Παιδιά του ΄78, συντονισμένα με την εκρηκτική περσόνα του ερμηνευτή Παντελή Δημητριάδη! Νομίζω πως χθες βράδυ είδα ένα από τα πιο εντυπωσιακά live ελληνικού συγκροτήματος, που περιείχε όλα τα rock στερεότυπα- ομολογουμένως, χαριτωμένα- και κυρίως την φανερή προσπάθεια των δημιουργών να ακουστεί καλή μουσική. Ίσως είναι υπερβολή αν πω ότι επρόκειτο μάλλον για την καλύτερη εμφάνιση rock μπάντας που έχω δει ίσαμε τώρα - το λέω εγώ που πέρασα δυο χρόνια της ζωής μου μέσα στο ανανεωμένο Κύτταρο....















2 σχόλια:

vardaxis koutroumpesis είπε...

I♥KY
γι’ αυτό το δρόμο που περνάει από μέσα μου
γι’ αυτό το χέρι που το μέλλον μου βάφει

Dr. Strangelove είπε...

μπορείτε να συμπληρώσετε οτιδήποτε αν θέτε

Δημοσίευση σχολίου