Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Εκλογές 2009: Το ΚΟ.ΛΑ.Ν. μονόδρομος....

ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΑΡΧΩΝ ΚΟ.ΛΑ.Ν.

Σ: Πιστεύω ότι το κόμμα μας πρέπει να διέπεται με λίγα λόγια από τις αρχές του μαρξισμού - λενινισμού σκέψη μάο τσε τουνγκ.

Δ: ποιοοοο:

Γ:ααα όχι αγάπη μου δεν θα κάνουμε κόμμα με μάο τσε τουνγκ μέσα, ααα...

Β:Στο είπα εγώ αγόρι μου απ' το πρωί στο λέω δεν τραβάει η ιδέα σου....

Σ: Α, δεν τραβάει η ιδέα μου συναγωνιστή ε; δεν τραβάει η ιδέα μου;...Τότε ξέρετε τι έχω να σας προτείνω;...

Γ: Τιιι;;;

Σ: Να συνεχίσουμε τον μεζέ και βλέπουμε αργότερα...

Δ: Όχι λοιπόν εγώ ούτε εγώ θέλω να με λέει συναγωνίστρια κι εγώ τον μάο τσε τούνγκ δεν τον βάζω στο σπίτι μου!!!!!!

Σ: Καλά τρώγερ τώρα

Σ,Δ,Γ,Β: Γειά μας γειά μας

Σ (μπουκωμένος): Το μεζεδάκι παιδιά όμως είναι ...θάνατος....



ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου